30 Ocak 2011 Pazar

hayatı idareli kullanmak lazım

Hatrılarmısınız eskiden idare lambaları vardı. içindeki bitmeye yakın yada hava loş olduğu zamanlarda fitili içeri çekilerek kısılırdı. hayatta aynen öyle gibi geliyor bana. yaşama umudunuz azalmaya başladığı zaman yada iyi olmak üzereyken biraz geri çekilmek lazım. ki daha iyi görebilesin. bu aynı satranç oynayan iki kişiyi dışardan izlemek gibi. insan rakibinin oyununu göremez ama dışardan bakan kişi oyunu daha iyi görür. bu yüzden insan kendi hayatına 3.ncü bir şahıs gibi bakabiliyorsa hep başarılı olmuştur. geriye çekilerek, dışardan bakarak, ve lambanın alevinin kısılması gibi enerjisini idareli kullanarak.
şu sıralar bende öyleyim. çektim sağa bekliyorum. hayat yanımdan akıyor gibi. ama aslında öyle değil. önümden geçen hayatın ilerdeki hamlelerini merak ediyorum. ve ne yapacak onu bekliyorum. yaşam enerjimi daha az tüketerek ilerideki yaşayacağım zorluklar için enerji depoluyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder